Verzenden en Retour informatie particulieren.
Verzenden
Zijn de kussens op voorraad? Dan streven wij ernaar om uw bestelling binnen 1-4 dagen te verzenden!
Zodra uw bestelling wordt verzonden ontvangt u van ons een e-mail met daarin de track and trace code. Uw bestelling is dan meestal de volgende dag in huis, ook op zaterdag! Bestel je op zaterdag, zondag of maandag dan wordt je bestelling op de dinsdag erna verzonden. Door drukte bij PostNL kunnen de levertijden langer zijn dan normaal.
De verzendkosten zijn afhankelijk van het volume en gewicht. Na het invoeren van uw artikelen zijn deze zichtbaar.
In onderstaand artikel kunt u lezen waarom wij niet "gratis" verzenden.
https://www.esperanzadeseo.nl/a-63159775/blog/prijsverhoging-door-volumetoeslag-en-waarom-gratis-verzenden-niet-bestaat/
Track and trace
Wij versturen onze artikelen via MyParcel - PostNL Pakketdienst, DPD en DHL Je ontvangt altijd een e-mail met een track en tracé nummer, zodat je kunt volgen waar jouw pakket op dat moment is.
Verzenden buiten Nederland
Voor bestellingen buiten Nederland worden de verzendkosten automatisch berekend, nadat uw adresgegevens zijn ingevoerd.
Retourneren
Wij hopen natuurlijk dat u na ontvangt van uw bestelling blij en tevreden bent! Het kan echter gebeuren dat u toch een retour wilt doen. Hier kunt u alle informatie vinden over uw rechten en plichten mbt retourneren.
U heeft het recht om uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren en retour te melden. U krijgt dan het volledige orderbedrag gecrediteerd. Indien de volledige bestelling wordt geretourneerd, dan worden ook de verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u naar ons zijn voor eigen rekening en zijn afhankelijk van het volume en gewicht. Een normale doos is ± € 8,95 en een grote doos is € ± 15,00 in Nederland en max € 20 euro voor Belgie. Retouren uit andere landen betalen de geldende vervoers tarieven van PostNL. Indien u gebruik maakt van uw herroepingrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking na het melden van retour binnen 14 dagen aan Esperanza Deseo geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@binnen-kussens.nl wij sturen u een bevestiging dat wij uw verzoek hebben ontvangen!
Hier kunt u het formulier downloaden van het herroepingsrecht (dit is niet nodig om een retour te melden, alleen in geval van een geschil) https://cdn.myonlinestore.eu/943136ff-6be1-11e9-a722-44a8421b9960/files/nl_nl_1_Modelformulier%20Esperanza%20Deseo%20-voor-herroepin.pdf?t=1505471367
Hoe meld u een retour
Meld uw retour door ons te mailen info@binnen-kussens.nl of te bellen 06-51576761 (mijn naam is Sylvia van Wingerden). Wij sturen u via onze pakketdienst een e-mail met een beveiligde link voor een retourlabel die u zelf kunt printen en betalen via Ideal. Heeft u geen mogelijkheid om een retourlabel te printen dan kunt u ook zelf het pakket opsturen naar ons retouradres. Let op wij adviseren in dit geval om het pakket aangetekend retour te zenden, zodat er getekend kan worden voor ontvangst van het retour!
Wij streven ernaar om een retourzending binnen 5 werkdagen na ontvangst te verwerken. Na deze verwerking ontvangt u van ons een bericht. Wij streven ernaar om een terugbetaling direct na deze verwerking te voldoen. In ieder geval binnen de wettelijke termijn van 14 dagen. Verzendkosten en aansprakelijkheid voor retourzendingen per pakketdienst zijn voor de rekening van de klant. Indien het artikel in goede staat is ontvangen storten wij het aankoopbedrag terug op uw rekening.
Retouradres:
Esperanza Deseo - binnen-kussens.nl
Voorstraat 12
3231 BJ Brielle
Pakket verzendklaar maken
Verpak de bestelling zorgvuldig en bevestig het retouretiket zichtbaar op het pakket. Zorg ervoor dat er in de doos een briefje zit waar uw naam of ordernummer op staat.
Klachten en defecten
Is er een probleem of defect met een artikel dan kunt u deze niet als normale retour aanmelden. U dient eventuele defecten binnen 24 uur na ontvangst bij ons te melden per telefoon 06-51576761 of e-mail info@binnen-kussens.nl wij zullen dan in overleg een passende oplossing zoeken. Lees meer hierover op over onze garantie en klachten pagina!
Let op alle zakelijke bestellingen vallen onder B2B-leveringen.!
Zakelijke orders vallen NIET onder het consumentenrecht! Zie onze algemene voorwaarden.
Besteld u als bedrijf dan worden verkochte artikelen niet retour genomen.
Winkelwagen
Mijn account
Inloggen
Wachtwoord vergeten?
Geen account?
Met een account kun je sneller bestellen en heb je een overzicht van je eerdere bestellingen.
Account aanmaken